Stanna i Dalarna

Många gånger har jag funderat, under min studietid, vad jag ska göra när jag är klar med högskolestudierna. Hum.. pucko! Du ska väl börja JOBBA! Mmm.. jooo det såklart men vart? Det är väl snarare det som är frågan. Jag är beredd att flytta (nästan) vart som helst om jag får jobb. Men jag gillar ju Dalarna. =)

Behöver de inte arbetskraft här i Dalarna? Hoho... Vi står här (snart) hur många utbildade människor som helst som är färdiga och redo att börja arbeta. 

Själv tycker jag att de som letar efter arbetskraft (även de som inte letar) faktiskt ska vara riktigt glada om de får oss som är nyutbildade från Högskolan Dalarna. We are AWESOME! Eller som man också kan uttrycka sig fabulous!

Så om du nu är en arbetsgivare som sitter och läser detta: Ring, nr hittar du säkert på hitta.se. För snart kommer vi färdig utbildade, lärare, förskolelärare, sjuksköterskor, ingenjörer, webbdesigners, kommunikatörer, manusförfattare, ekonomer m.m, m.m
FÖRST TILL KVARN!!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0