Bröllopsyran som drabbat Sverige har även drabbat vår Edith.. OMG!!




Kärlek, kärlek och denna underbara kärlek som flödar över hela Sverige denna sommar har sakta men säkert smugit in mellan dörrarna här på Lugnet. Den har smugit sig längre och längre  in i korridorerna, in under skrivbord och mellan tusentals av sladdar och tillslut har den hittat Informationsavdelningen och även Ediths hem.

Kärlekstrådarna letade sig in under Ediths päls och gjorde att hon fick massa, massa konstiga bubblor i magen. Edith frågade mig för en tid sen om vad detta bubblande kunde vara?

Hum.. jag funderade länge och tyckte att: Vaddå? Soffor kan väl inte få ont i magen? Jag slutade att bjuda Edith på kaffe under rasterna och provade Pro Viva istället, det har man ju hört ska vara bra för allas magar.
Inget fungerade och jag kände mig maktlös tills jag kom på vad det var!!!...

...EDVIN!!!!! Soffan som är hos Vaktmästarna här på Lugnet i Falun. Under hela våren har ju både jag och Edith sprungit fram och tillbaka till vaktisarna med olika grejer som vi behöver hjälp med. Edith har tydligen i smyg dejtat denna charmiga soffman under våren och har nu i veckan ändrat sin status på Facebook från 'singel' till 'gift'. Så nu är det alltså officiellt och vi kan äntligen presentera honom för er kära studenter.  


Edith tar med sig Edvin till Peace and Love såklart för att träffa alla er som är sugna på lite soffchill i (förhoppningsvis) värmen.

Ja, man får gratulera det nygifta paret och hoppas på lycka och välgång i framtiden. Själv grattade jag med några nya kuddar. Tror och hoppas att de blev glada för detta. =)

Och till Edvin får jag ju dessutom hälsa Välkommen till familjen!

  INTRODUCING EDVIN...





Här är de nu, Edvin och Edith!


      



 // Love Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0