Påsk...

.. då har det gått x-antal dagar sen jul. Det har gått hur fort som helst, jag hade tänkt att fixa kalufsen efter jul kom på mig själv här om dagen att jag inte gjort det än. Oooppss, måste fixa det nu.
Tiden går ofta mycket fortare än vad man tror, när man pluggar så känns det som man hinner så mycket första kursdagen. Sen planerar man efter sina föreläsningar, sitter på ett fik och läser kurslitteratur, sen helt plötsligt så är det tenta dags, vart tog den tiden vägen? Så helt plötsligt missade man att boka klipptid, tvätthögen är det ingen tanke på att börja sortera.. tråkigt och det tar ju tid från pluggandet till tentan!

Nu är vi ju halvvägs igenom vårterminen och det är dags att börja titta på höstterminens kurser, ofta känner man att varför måste jag göra det nu, det är ju jäääääättelångt kvar till hösten, men nej då... tiden går ju hur fort som helst! Så passa på nu i helgen att titta igenom kursutbudet så skickar ni in en ansökan på studera.nu så behöver ni inte tänka på det när vardagen kickar igång igen. Enligt mina tidigare erfarenheter så brukar studera.nu ha en tendens att krascha den 15 april, så sök i tid!

Övrig prognos: Idag får vinterjackan och vinterskorna placera sig i garderoben, för nu är det april och då är det VÅR!!


Här kommer lite bilder från gårdagens besök på Haraldsbogymnasiet.


 Vårt supersnygga bord! Vi är alltid lika glada trots blod, svett och tårar!

Måste säga att vi alltid har det snyggaste bordet, vi älskar lila! Trots skador så kämpar vi alltid på, vad är lite blod, svett och tårar för oss? Ingenting, för Högskolan Dalarnas studentambassadörer är sjukt grymma... today, tomorrow and forever!


Over and out

// Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0