iTunes U:D

Högskolan Dalarna är den första högskolan/universitet i Sverige som lagt ut sina förekäsningar på iTunes! Det är lite status tycker vi här:D När du besöker iTunes U behöver du inte vara medlem någonstans eller vara student vid Högskolan. Det enda du behöver är iTunes! 

Jag har suttit med iTunes U i två dagar nu och försökt att lära mig några ord Arabiska som läggs ut, vet inte om jag ska söka detta som kurs men det är alltid spännande att ta sig en titt på vad som erbjuds:D.

Detta kan vara bra för er framtida studenter, kom och titta lite vad det är som väntar er på Högskolan! Eller så kanske man inte ska söka men är nyfiken ändå? Roligt är det iaf, enligt mig;)

http://itunes.du.se/

Ja men då ska jag väl återgå till att försöka mig på Arabiskan:D

Signing out// Jannike 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0