Avslutningsceremoni

Ja det börjar ju bli den tiden på året. Tiden då många studenter (inklusive jag) ska lämna det trygga boet som är Högskolan Dalarna och flyga ut i det stormiga och lärorika arbetslivet:). Efter ett antal år på Högskolan när man äntligen kan se den efterlängtande examen måste man ju fråga sig själv, hur ska detta firas?

Men frukta ej för vi har svaret på denna fråga! Man ska då naturligtvis anmäla sig till Högskolan Dalarnas avslutningsceremoni:) http://www.du.se/avslutningsceremoni

Ja naturligtvis ska ni ha familjemiddag och kanske dra ut med era klasskamrater senare men först tycker jag att man ska ha varit på avslutningen. Att ta examen från Högskolan är något man förtjänas att hyllas för! Och så får man ju inte glömma den stolta släkten som troligen vill stå på första parket med kameror i högsta hugg;)

Jag kommer i alla fall att vara på plats! Har jag tagit mig igenom en 3-årig utbildning och fått klart c-uppsatsen så vill jag hyllas!:D Ibland får man vilja ha lite fokus på sig själv;)

Hoppas vi ses där!

Signing out// Jannike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0