Tjejerna på lunch...

då passar jag på att skriva lite. Det är alltså Per som nu sitter vid tangentbordet. Jag ville göra lite rätt för mig och förklara lite hur det egentligen ligger till på det här arbetet då tjejerna är ganska duktiga att "måla" ut mig!

Visst så har jag gjort det de har radat upp i förra inlägget, men allt kanske inte riktigt så radikalt som de beskrivit det. För övrigt så har vissa av dessa saker hänt just pga dem. :)

  • Japp, jag har försovit mig någon/några gånger men jobbat över rasten. Det finns även fler av oss som försovit sig (Host) Madde...
  • Japp, jag har råkat förstöra en liten list i hissen. Anledningen till att den olyckan inträffade var för att jag fick köra en vagn full med kartonger, och för att inte köra på en av tjejerna (då de bara stod där i hissen och tittade) var jag tvungen att köra vagnen närmare väggen och DÄR var olyckan framme.
  • Glömt parfymen gjorde jag en dag ja, men med tanke på den "bastu" vi jobbar i så hade det inte gjort någon skillnad. Bara lukta på tjejerna. Haha (Förlåt!)
  • Klart jag inte kan skilja på alla papprena då de sitter ihopklistrade, och som kille har ja inte speciellt långa naglar (som ni tjejer) så jag får inte lika lätt tag mellan paprena.
  • Att jag packar breven långsamt kanske stämmer, men jag glömmer i alla fall inte att sätta etikett på visa av dem. (Vem av er tjejer som nu missade detta...)
Nä, jag ska inte klaga över mina två underbara arbetskollegor. Utan dem vet jag inte om detta sommarjobb hade varit lika roligt som det är! Varje dag får man vara med på minst ett skrattanfall från någon av dem. Skämten haglar och jag kan lova er att nivån sjunker för var dag...

Så tack för den här sommaren!

Nä, nu ska jag se till att börja arbeta igen så de inte märker att jag skrivit detta.

Ha en fortsatt skön sommar! Hoppas att vi ses under hösten!

Just det ja, glöm inte att gå in på Dalarnas studentkårs nya kolla hemsida! www.dalastudent.se





Per

Kommentarer
Postat av: Therese Brusvik

Viktigt att påpeka för bloggläsare och sökanden som inte fått sitt kuvert. Under www.du.se/welcome och Inskrivningsdagen finns alla informations om ligger i kuverten. Alla som inte fått sitt brev och är antagna i urval 1 har förmodligen inte ändrat adress ordentligt. Har du kommit in i urval 2, kommer breven att dyka upp. Men all info finns som sagt på Welcome.

2009-08-12 @ 14:18:57
URL: http://www.du.se/welcome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0