Tillbaka på jobbet

Idag är jag tillbaka på Högskolans informationsavdelning igen. Jag och Per hjälper Mats som har hand om webbplatsen. Detta ska vi göra hela denna vecka så det blir arbete framför datorn för hela slanten. Eftersom att jag ändå kommer att närvara vid datorn denna vecka så tänkte jag påminna er om att ställa frågor till mig och Jennifer. Jag hoppas att ni tar för er och vågar fråga precis vad som helst, som är kopplat till Högskolan Dalarna eller studentlivet såklart. Vi tycker att det är jätteroligt när ni hör av er.

Kom ihåg de klassiska fraserna:
- Inga frågor är dumma frågor
och
- Frågar man inget får man ingenting veta


Låt hjärncellerna arbeta nu och tänk efter riktigt ordentligt på om det är någonting som ni vill veta!



Kurbits!


Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0