Pennor och sudd?

Har du köpt kalender, skrivblock, pennor( allt från stiftpenna till överstyrkningspennor) och annat smått och gott ? Nu är det inte långt kvar till skolstart så jag tänkte bara påminna om att det kan vara bra med lite skrivmaterial.

Det finns snygga grejer på Akademibokhandeln eller varför inte på Designtorget

Kommer ni inte ihåg när man var liten och man innan skolstarten fick köpa på sig en massa nya suddigum,? Jag ville helst ha rosa suddigum som doftade något gott. problemet blev dock då att man inte ville använda dem så man använde något annat. Eller när jag kom över en king size penna, säkert en halv meter, oj så glad jag var.  Inte för att jag kunde använda den heller. Men det va kul att ha den i skolbänken i alla fall. Allt detta resulterade i att jag fick ha alla min fina nyinköpta saker i bänken hela terminen och använda de pennor och sudd man fick av skolan. Jag har för mig att man fick 2 pennor och ett sudd. Det var tider det!


Kurbits!


Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0