I morgon smäller det

Hej, god dagens, tjingeling, hallå, angenämt!

Ja, i morgon är det den 24 augusti (äntligen kan tyckas). I morgon är den stor dag för många, skolan börjar, nya temin, nya äventyr och nya minnen ska skapas! Inskrivningen för alla nya som ska läsa på campus är imorgon och Introveckan som kåren har hand om startar även imorgon. Ni kommer ha det toppen, kan jag lova! Ni som börjar i Borlänge kommer få träffa på mig, ska jobba där imorrn, som en hjälpande hand!



Jag vill önska alla varmt välkommna till Högskolan Dalarna, och för er gamla rävar, välkommna tillbaka efter "sommarlovet"! Hoppas alla haft en lika underbar sommar som jag har haft! Kul att alla börjar fylla upp städerna Falun/borlänge med studenter. Ni har varit lite frånvarande i sommar men nu är nog nästan alla här! Jag vill önska alla lycka till med studierna i höst, kör hårt och ha skoj!


Kurbits!


Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vi som endast läser fristående kurser, på distans, är vi med på några av aktiviteterna eller är det bara programstudenterna? :)

2009-08-23 @ 14:32:27
Postat av: Jennifer

Introveckan är till för alla nya studenter! Om man vill vara med så är det bara att dyka upp i morgon (den 24:e) och ta kontakt med kåren där så får haka på!

2009-08-23 @ 17:55:05
URL: http://hogskolandalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0