Hej, hej, hallå dagboken!

Det vi alla studenter är bra på (förutom att plugga såklart) är ju att gå på festliga evenemang. Eller hur? JA!
Just nu kryllar det av roliga tillställningar.

Först har vi ju Examenssittningen på Kåren, jihuuu roligt. Sen har vi ju AVSLUTNINGSCEREMONIN! Jihuuuu oxå roligt!

Så kom igen nu alla studenter, framför allt ni som slutar nu, detta är inte ett läge för att vara spontan, anmäl er till eventen! Tänk att både Kåren och Högskolan uppskattar oss så mycket att de ställer till med fest endast för vår skull!! Me like!

Nog för att jag gillar överraskningsfester, men då vill jag ju att det bara ska handla om mig. Hade ju inte riktigt vart samma effekt om 100 studenter kliver in på kåren och ordförande och viceordförandena hoppar fram och skriker SURPRISE! Näää,, inte bra.

Sen är ju festligheter till för att dela med andra, roligare då. =)

Tänk på att sista anmälningsdagen för Avslutningsceremonin är den 12 juni!
www.du.se/avslutningsceremoni

Själv tycker jag att det känns riktigt spännande, som en riktig skolavslutning fast för vuxna. =)

Så dra fingrarna ur nu och Chill out // Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0