Signing out...

Jepp, undertecknad gör idag sitt sista blogginlägg här på högskolebloggen. I morgon tar jag mitt pick å pack och lämnar Falun/Borlänge och Dalarna. Studierna på högskolan är tyvärr över, jag har lärt mig mycket, skrivit mycket, druckit mycket, sovit mycket, fikat mycket och tränat lite.
Allt som en riktigt duktig student gör och ska göra.

Bloggen kommer självklart att rulla på men i ny regi. Frukta inte, Edith och Edvin kommer att dyka upp igen. Ska bli spännande att se vad de hittar på i höst. 

Passar på att välkomna de nya studenterna, nu när antagningsbesked 1 har kommit, kom ihåg att tacka JA!!

Ett annat tips jag vill dela med mig av till alla studenter som är kvar i krokarna nästa vecka:

Student VM i Orientering går av stapeln i Borlänge nästa vecka med start den 18 juli. Självklart har vi en korre utskickad för bloggens räkning så håll utkick efter bilder och inlägg. Människor dyker upp från världens alla hörn för att springa runt i skogarna i Borlängetrakten.
Spännande!! Men mer om detta till veckan för er som är nyfikna. =)



                            



Hare gött!

Over and out //Josefine




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0