Känslan efter en helt underbar festival...

Åhh vad bra vi alla hade det under Peace and Love. Fantastiskt väder, fantastiska människor och fantastiska band!
Tack alla som kom och hälsade på i vårt tält! (Bilder hittar ni på Facebook)

Jag tror att de flesta känner som jag, efter en fantastisk festivalvecka, man känner sig lite tom. Vart tar alla människor vägen? Vem plockar ner alla fina dekorationer? Försvinner all tusch från festivalbesökarnas kroppar? och framför allt vem tömmer alla 'Holken' och vart tar de vägen? Finns det ett lager under vinter med Bajamajor? Weird, när man funderar på det.

Douglas blev en succé hos festivalbesökarna och festivalbesökarna blev en succé för Edith och Edvin. Båda två gillade skarpt att vara med på festival. Eller som Edvin uttryckte det här om dagen: AWESOME!!!!!!

För er som är nyfikna på vilka favoritartister de båda nu har så har jag frågat dem detta:

(J) -Okej, vilka band va bäst nu då?

(Edith) - The Hives, Howlin Pelle är amazing!

(Edvin) - Jay Z, solklart! ;) Gåspäls!!!!

(J) - Ahhh, härligt, kan inte annat än att hålla med er. Vad har ni annars hunnit se då? Ni jobbade ju en hel del men nåt kanske ni han se?

(Edvin) - Jag såg det mesta som stavas HÅRDROCK.

(J) - Hum, okej trodde du var mer av en popsoffa, men det va kul att höra.

(Edith) - Jag såg Melissa Horn och Amanda Jensen. Sen var vi faktiskt båda två på Mando Diao såklart!!! 

(J) - Jag med, sjukt bra! Slutgiltligen då, fick ni tid för å hångla nåt då?

En tystnad spred sig i rummet och Ediths annars så lila armstöd blir alldeles röda. 

(Edvin) - Klart vi fick!!! Man tar väl alla chanser man får! Vi hångla loss i pussrutan vid Athena, tillslut kom det fram en kille och sa till oss att "Get a room!!!"  

(J) - Haha, härligt. 


Då vet ni iaf vad vårt lila soffpar har haft för sig under festivalen efter jobbet. De bad även mig att hälsa här på bloggen att de nu tar en välförtjänt semester en vecka. De skulle passa på att ta en tur till Kanarieöarna, men sen kommer de tillbaka för att hjälpa till att greja inför höstterminen. =)

Hoppas ni alla haft en lika bra festival som oss och så ses vi ju självklart på Peace and Love 2011!!!!!
och glöm inte att leva efter P&Ls värderingar året om, fungerar ungefär som Tomten, är man snäll och glad under året kommer Tomten tillbaka nästa år och det gäller såklart för Peace and Love oxå tror jag. =)

Peace and Love// Josefine

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0