Adressändra!

Snart dags för ett nytt hem för er nya Högskolan Dalarana-studenter som snart anländer till Falun/Borlänge. På lördag är sista dagen för att man ska kunna hålla på bostadsgarantin och när ni sen fått ett hem så kommer ni väl ihåg att adressändra!?!? Jag kom på att ge det tipset nu när jag farit hem till mina föräldrar för lite semster och det låg en hel hög med post här till mig. Jag har nämligen ändrat  (tillbaka =) ) min post hit så här låg den en massa räkningar och annat jox. Det är ju som smartast att få posten dit man bor och ingen annan stans.. Inte så smart tänkt av mig där kankse..




Nu tänkte jag i alla fall njuta av sommaren och bara vara. Det ska vara fint väder och jag ska bara ta det lugnt och skönt ett tag. Man kan inte annat göra här.. Ni ser ju bilderna, underbart ju! Hoppas även ni har en underbar sommar med sol, glass och bad i stora lass!



Kurbits!


Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0