Tack och hej

Jag har själv haft en introduktion att stå i och har därför inte varit lika aktiv som Jennifer med inlägg och svar på kommentarer den senaste veckan. Men det jobbet har ju Jennifer klarat av alldeles utmärkt själv. Jag hoppas att ni haft det bra de första dagarna som varit och att skolan, kåren, era kurskamrater och fösare har varit bra och snälla mot er. Har ni lärt er att hitta i Falun/Borlänge? Det tar ju lite tid att vänja sig med en ny stad. Vissa av er kanske redan kommer från någon av städerna som också kan hjälpa andra förvirrade nya studenter.

Kom ihåg att ta vara på dessa två veckor.
Det är bland det roligaste ni kommer göra under er studietid.

Vem fick turkronan i sin välkomstpåse? Skulle vara riktigt kul om den personen skulle skriva en kommentar och berätta om vad turkronan kommer användas till.

Fortsätt kommentera. Jag tänker svara på kommenterarer några dagar till så skriv gärna än rad eller två. Det behöver inte vara frågor heller. Alla kommentarer är välkomna. Det är så kul att höra från er.

Några viktiga länkar:

Så betalar man kåravgiften

Schema för introduktionen

Fronter

Webmail



Jag kommer att besöka er under nollningen ett par gånger. Jag måste få se hur ni har det.

Till sist vill jag önska er lycka till under era studier!
Ni har gjort rätt val, att studera.
















Kurbits!


Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0