Retur i brevlådan

  

Vad händer med de magiska kuverten? Jag vet inte vem eller vad man kan skylla på men högen med returnerade brev bara växer för varje dag. Självklart vill vi att alla ska få sina brev men många brev kommer tillbaka till oss utan att ha hittat hem till sin ägare. Har ni glömt och eftersända er post? Av någon anledning så hittar inte brevbäraren vart ni bor. Vi på informationsavdelningen hittade idag dessutom förstörda brev. Skrynkliga och uppätna!! Teorierna började direkt att flöda kring vad som hänt med brevet på den första bilden. Det är en bit borta av brevet och det har blivit tejpat flera gånger om. Vad är det egentligen våra magiska kuvert har fått utstå? Min teori är att brevbäraren haft med hunden på jobbet och hoppats på att ingen skulle märka, men visst gav det konsekvenser ändå. Har ni några roliga idéer på vad som kan ha hänt?



Kurbits!


Madelene

Kommentarer
Postat av: Freja

Efter att min pojkvän varit 25 reserv kom han in, idag! Jag har redan kommit in men nu känns det ju fantastiskt!

2009-08-05 @ 16:25:33
Postat av: Madelene

Grattis till er båda! Va roligt att ni kom in!

2009-08-05 @ 16:37:12
URL: http://hogskolandalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0