Inskrivningsdagen!

VÄLKOMMNA TILL HÖGSKOLAN DAÖLARNA!!!!

Ja, så var registreringarna för campus och program studenter klara. Inskrivningsdagen är över! Har ni som inte än registrerat er gjort detta idag på mina sidor? Har ni koll på första kursens schema? Har ni koll på kurslitteraturen? Detta hittar ni på ert kursrum på fronter. i veckan får ni era inloggningsuppgifter men tills dess är det bara att ligga in som gäst. Hoppas att ni inte var allt för nervös i morse och att dagen varit rolig intressant och att ni känner att ni känner er välkommna. Vi tycker att det är jätteskoj att se så många på inskrivningsdagen och att det är så många som börjar i år!

Själv var detta min sista dag här för ett tag.. Jag ska iväg på andra äventyr, plugga  i Limerick, Irland under höstterminen och jag åker från Falun i morgon. Så om en halvtimme så ska jag iväg och käka med några nära och kära vänner som jag kommer sakna så in i norden! Men men jag ska inte vara iväg så länge för så lätt ska ni inte bli av med mig, jag kommer bara hinna blinka och så är jag tillbaka här och härjar. Jag ska ha en grym höst och jag hoppas detsamma för er!

Ha så skoj på introveckan och att alla kurser ni ska läsa blir intressanta! Plugga och lev livet!

Over and out!


Kurbits!


Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0